Download algemene voorwaarden

Wij van NL-lijst houden van duidelijke afspraken. Hieronder staat wat afspraken wat betreft handelen met NL-lijst. 


Verzending

Verzending gaat vaak goed maar soms gaat het fout. We begrijpen dat dit erg vervelend is en lossen dit graag op voor u. Wanneer er een fout is met het verzendproces kunt u die melden in ons contactformulier of direct via nllijst@gmail.com. Geef in uw bericht even aan:

  • Wat uw bestelnummer is.
  • Wat er fout is gegaan bij het verzenden bijv; transportschade, bestelling niet aangekomen, foutieve goederen ontvangen.
Hoe sneller u het communiceert met ons, des te sneller kunnen we het probleem voor u oplossen!


Annuleren van de verzending

Indien u uw bestelling wenst te annuleren is dit mogelijk tot op het moment van verzending. Stuur ons een bericht via het contactformulier met de volgende informatie over uw bestelling:

  • Uw naam
  • De aangekochte goederen
  • De reden waarom u wenst te annuleren
Het aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten zullen z.s.m. op uw rekening worden teruggestort.


Retourneren

Bij NL-lijst hanteren we een "30 dagen niet goed geld terug" beleid. Dit houdt in dat u 30 dagen bedenktijd heeft. Mocht het bestelde product niet naar wens zijn krijgt u het aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten terug na retour van:

  1. Het geleverde product in haar originele verpakking inclusief de pakbon.
  2. Uiteraard is het een eis dat het product in nieuwstaat verkeert.


Bescherming van uw privacy

Nl-lijst werkt met beveiligde bestel- en betalingsprocessen. Uw persoonsgegevens worden enkel gebruikt voor de bestelling en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld. 


Klachten

Mocht u klachten hebben over onze producten of onze service dan horen we dit graag. U kunt dan contact opnemen via ons contactformulier of direct mailen naar nllijst@gmail.com.